Laatste nacht in Nederland - Reisverslag uit Waalre, Nederland van Djoeni Arie - WaarBenJij.nu Laatste nacht in Nederland - Reisverslag uit Waalre, Nederland van Djoeni Arie - WaarBenJij.nu

Laatste nacht in Nederland

Door: Djoeni Arie

Blijf op de hoogte en volg Djoeni

07 Maart 2014 | Nederland, Waalre

Wat komt er toch veel bij een reis kijken zeg! Ik zou zo heel mijn kledingkast mee willen nemen, maar het is daar in Nepal natuurlijk erg warm, ik moet alles zelf mee sjouwen, de wegen zijn daar niet verhard, de helft van wat een mee zou nemen zou ik toch niet aan doen... Al die dingen waar je aan moet denken, wat een gedoe!

Precies een week geleden begon de carnaval, wat een feest was het weer! Toch maar 'rustig' aan gedaan om te voorkomen dat er niks geks zou gebeuren... Wat denk je... Doodziek dinsdagavond! Vandaag toch maar naar de dokter gekregen en heel wat toverdrankjes mee gekregen. Als de oorontsteking maar weg is, 1 ding is zeker, ik vertrek morgen naar Nepal!

Zenuwen: nee. Zin: JA!! Ik ben zo benieuwd hoe het daar zal zijn, hoe de mensen daar zijn en wat we allemaal komen te zien! Wat ik zeker nog wil doen daar is op olifanten rijden en zo'n leuke jurk laten maken. Wat ik wil leren is het stukje zelfstandigheid en hoe te communiceren in een vreemd land, maar dat zal denk ik wel lukken.

Morgen om 22:00 vertrekt onze vlucht, naar Abu Dhabi, vanuit daar stappen we over en vliegen we naar Kathmandu. Zondag 9 maart zijn we om 15:30 weer gedaald. Misschien kan ik morgen al iets vertellen, misschien zondag, misschien volgende week... De stroom valt daar elke dag wel n keer uit dus ik ga mijn best doen!