Dag 4 - Reisverslag uit Samos, Griekenland van Djoeni Arie - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Samos, Griekenland van Djoeni Arie - WaarBenJij.nu

Dag 4

Blijf op de hoogte en volg Djoeni

01 Juli 2019 | Griekenland, Samos

Lieve allemaal,

Momenteel zit ik achterin onze gehuurde jeep onderweg naar het hotel. Het is inmiddels 18:52 en we zijn heel de dag op pad geweest.

Allereerst zijn we naar de watervallen in Potami gereden. Dat was een hele wandeling! Eerst moesten we steil omhoog met de auto, om daarna te voet verder te gaan. Wat een gevaarlijke route was het eigenlijk nu ik er over nadenk! Mama pijn aan haar knieën, wij helemaal plezier. In de wandeling. Totdat ik paarden zag, zielig in de brandende zon zonder water.

Toen we op plaats van bestemming kwamen moesten we een hele steile trap naar beneden en kwamen we uiteindelijk bij een riviertje. Hier stonden al verschillende mensen te wachten of kwamen net terug. Alle spullen aan de kant en hup het water in. Ik vond het wel spannend hoor! Je ziet echt totaal niet waar je in springt of in zwemt. Na ongeveer een halfuur denk ik kwamen we bij een waterval uit. Een watervalletje. Toen we onhoog klommen om van de waterval af te springen was het zo ondiep dat we weer naar beneden moesten klimmen. Toen zijn we terug gegaan door de rivier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Samos

Samos

Met de familie op vakantie naar Samos

Recente Reisverslagen:

01 Juli 2019

Dag 4

30 Juni 2019

Dag 3

29 Juni 2019

Dag 2

28 Juni 2019

Dag 1
Djoeni

Reizen die ik heb gemaakt voor school worden hier omschreven.

Actief sinds 17 Jan. 2014
Verslag gelezen: 35
Totaal aantal bezoekers 9013

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2019 - 26 Januari 2020

Minor in Lissabon

28 Juni 2019 - 05 Juli 2019

Samos

08 Maart 2014 - 30 Maart 2014

Mijn eerste reis naar Nepal

Landen bezocht: