Daar zijn we dan - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Djoeni Arie - WaarBenJij.nu Daar zijn we dan - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Djoeni Arie - WaarBenJij.nu

Daar zijn we dan

Blijf op de hoogte en volg Djoeni

10 Maart 2014 | Nepal, Kathmandu

Een hele goede morgen! Het is hier nu 9:56, de zon schijnt en Kathmandu is al druk aan het werk. Vannacht kwamen we om 1:00 aan bij het hotel. Op het viegveld was het erg druk en er liepen maar rare mensen rond. Ik heb nu mijn visa, het is gewoon een sticker op mijn paspoort! Ik dacht we krijgen zon leuk kaartje mee maar dat valt dus tegen... de landing ging een beetje minder. Het was een klein vliegtuig en er was veel mist, dus we zullen maar zeggen dat het daar aan ligt. Verder ben ik een hele ervaring rijker, in Maleisië geweest, een huilend vrouwke gezien dat het land niet in mocht, Walther die een paar keer nokkie ging in het vliegtuig, en de geruchten over dat er alleen voor piloten een kamer wordt geboekt is helemaal niet waar! Misschien word ik ooit nog wel een goede stewardess...
Vandaag gaan we in ieder geval veel rondlopen en overal fotoos van maken, net als de chinezen. Ik heb goed geslapen oo het houten bedje en heb zin om op pad te gaan!
Namaste xxx

  • 10 Maart 2014 - 14:28

    Frank:

    Hoi Djoeni,
    Ik heb even op de kaart gekeken waar het Prince Hotel ligt, en ik ken de buurt daar. Leuk hoor, je loopt er zo het centrum vanTamel binnen. Je zit niet zo ver van Helena's, het restaurant met het hoogte dakterras. Tip: je zit ook vlakbij Kathesimbu square, een betrekkelijk klein pleintje met mooie stupa's en mooie Boeddhistische tempels waar je ook een kijkje mag nemen. Het pleintje is misschien minder bekend, maar ik vind het juist een van de mooiste, best bewaarde pleintjes. Er woon ook nog een vriend van ons, Manik Lama.
    Veel plezier in het mooie Nepal.
    Groetjes, Frank

  • 10 Maart 2014 - 20:22

    Brigitte:

    Lieve dochter,

    Hier in Nederland zijn wij erg blij met jou berichtjes en lezen we met plezier jouw reisverslagen.
    Ik hoop dat het morgen niet zo mistig is en dat jullie op het dakterras van Helena's kunnen genieten van het mooie uitzicht.
    Voor nu (jij slaapt al) een dikke kus en tot vannacht op de app ;-)

    PS zodra er 'echt' iets gebeurd bij gtst laten wij je iets weten.

    SKYM

  • 10 Maart 2014 - 23:29

    Papa Arie:

    He dochter van me, hoe gaat het daar in het verre Azie. Geniet maar van de mooie ervaringen die jij daar beleefd. Wij volgen jou met al jouw mooie verhalen die jij op deze site plaatst.
    De groeten van ons allemaal...Xjes papa

  • 11 Maart 2014 - 13:27

    Trudie:

    Lieve Djoeni,

    Leuk om al iets van je te horen, nu gaat het echt beginnen,
    vergeet niet alle kleine leuke maar ook vervelende dingen
    op te schrijven. Ik blijf uitzien naar al je verhalen.

    Lieve groetjes uit Zoetermeer

  • 11 Maart 2014 - 20:19

    Sridanie:

    Hallo Djoeni, de grote avonturier!
    Ook ik volg je bijzondere en unieke reis. Fijn om te horen dat je aangekomen met met plane en ook nog misschien stewardess gaat worden

  • 13 Maart 2014 - 10:36

    Maud Vogelaar:

    Hoi Djoeni,

    Heel veel succes en plezier in Nepal! Houdt ons bij Studio T op de hoogte van al jullie prachtige ervaringen! Daarnaast heb ik ook een vraag aan je. Is er een mogelijkheid dat je (zsm) een skype afspraak maakt met Miriam Oostijk van communicatie? Dan kunnen we de kanjer campagne snel starten!

    Heel veel plezier en geniet ervan!

    Groeten Maud

  • 15 Maart 2014 - 19:02

    Oma Neel:

    djoeni ik heb alles gelezen geniet haal alles eruit en heel veel knufs oma en opa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Djoeni

Reizen die ik heb gemaakt voor school worden hier omschreven.

Actief sinds 17 Jan. 2014
Verslag gelezen: 484
Totaal aantal bezoekers 9019

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2019 - 26 Januari 2020

Minor in Lissabon

28 Juni 2019 - 05 Juli 2019

Samos

08 Maart 2014 - 30 Maart 2014

Mijn eerste reis naar Nepal

Landen bezocht: