De laatste loodjes - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Djoeni Arie - WaarBenJij.nu De laatste loodjes - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Djoeni Arie - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes

Blijf op de hoogte en volg Djoeni

17 Maart 2014 | Nepal, Kathmandu

Zo, vandaag zijn we voor de laatste keer bij de school geweest in Kathmandu. De muurtekening is prach-tig geworden en de speeltuin is helemaal opgeknapt en vooral ook veilig voor de kleine kindjes. Het lokaal is mooi gemaakt en iedereen heeft zijn of haar hand op de muur mogen kleuren. Ook is het plafond in de keuken en is het mooi wit getexed. Ook hebben we er latjes tegen gemaakt en hebben we 1 muur wit getexed. We hebben alles opgeruimd en prullenbakken voor door heel de school gekocht. Ook hebben we alle spullen die we hebben gebruikt voor deze klussen achter gelaten bij de school. Dit zodat wanneer ze zelf nog iets willen maken dat ze dat gewoon kunnen doen. Alleen de schop hebben we mee genomen, die kosten hier echt een vermogen! Het jammere van deze ervaring was dat we eigenlijk helemaal geen waardering hebben gekregen van de mensen op de school. Nog geen bedankje of niks, lekker belangrijk...

Maar niet getreurd, alles werd weer goed gemaakt toen ik samen met Manouk de stad in ging. We hebben allerlei leuke souvenirs gekocht en zijn experts geworden in onderhandelen. Voor de helft of minder is nog steeds ons mottto! Het enige wat we maar nergens kunnen vinden is de jasjes die we allebei heel graag willen. Ze zijn ons veel te duur nog, maar dat komt vast wel goed.

• 17 Maart 2014 - 17:30

Jeroen:

Heej Djoeni, klinkt allemaal als een erg leuke belevenis! :)
    Ik blijf je verhaaltjes volgen .

Groeten,
    Jeroen

• 19 Maart 2014 - 01:16

Trudie:

Ha Djoeni,

Ik volg met grote belangstelling jou reis, vervelend dat je nog steeds niet helemaal in orde bent
    maar iedere dag gaat het een stukje beter jullie doen daar goed wek. Ook al hebben ze je niet bedankt
    toch moet het een goed gevoel geven dat jullie een stukje hebben mogen bijdragen. lieven Djoeni ik hoop dat je je snel weer beter voelt. Maak er nog een paar mooie dagen van.

Lieve groetjes uit Zoetermeer

• 19 Maart 2014 - 18:28

Anoek:

Hey Sis,

Super wat jullie daar doen! De kindjes zouden je zeker helemaal geweldig vinden !!!!
    Ik wist allang dat je een expert in onderhandelen bent haha, goed bezig !!!
    Ik heb trouwens al een paar keer je vest aangetrokken, omdat jij zei dat het toch mocht hihi. Nou sis, veel plezier maken nog de laatste anderhalve week! En geniet van alles om je heen.

xxxxxxxxx
    Anoekie

• 20 Maart 2014 - 09:10

Opa:

Djoeni, je reisverslagen blijven leuk ! Neem je nog, als je op souvenirjacht gaat, een sjerpa mee ? Opa