Nog maar 8 dagen... - Reisverslag uit Sauraha, Nepal van Djoeni Arie - WaarBenJij.nu Nog maar 8 dagen... - Reisverslag uit Sauraha, Nepal van Djoeni Arie - WaarBenJij.nu

Nog maar 8 dagen...

Blijf op de hoogte en volg Djoeni

21 Maart 2014 | Nepal, Sauraha

Ik heb helemaal geen zin om vandaag een stukje te schrijven, ben echt kapot. Maar toch wil ik nog iets vertellen over vandaag.
Vannacht heb ik heel slecht geslapen en het was heel erg warm, want de stroom was uitgevallen. Daardoor deed dat draaiding het niet, wind waaier zoals Manouk het noemt. Ik werd telkens wakker en kon moeilijk in slaap komen. Ook was ik in mn lip geprikt en dat was echt niet te genieten! Vandaag weer om 06:30 wakker geworden, 07:00 aan het ontbijt en 07:30 naar de basisschool.
Laatste dag op de basisschool met z'n alle, alles is zo goed als af! Kamilla werkt volgende week nog wel op de basisschool, dit voor haar examenproject. Ik ga Kamilla 1 dag helpen, de andere dagen werk ik met andere projecten mee. We hebben wat geld achter gelaten bij de basisschool zodat ze de grond van 2 lokalen konden laten maken. Ook hebben we wat achtergelaten voor een nieuwe poort. Het geld hebben we aan Trilo gegeven, zo weten we zeker dat het gebruikt wordt waar dat het voor is.
Verder is het 2e lokaal vandaag helemaal gewit en zijn de schoolborden opnieuw in de verf gezet. Speciale zwarte verf hebben we daarvoor gebruikt, van dat schoolbord verf. De muurschildering is nu ook helemaal af, het is echt heel erg mooi geworden. Aan de speeltuin wordt hard gewerkt, de banden zitten al in de grond.
Ik zit met Thomas op t balkon, t is nu ongeveer 27 graden. Hij draait een shaggie, ik ben zoals gewoonlijk weer van alles aan het vertellen... Thomas zou graag een olifant willen zijn... Oke Thomas... De rest is naar de rivier, beestjes bekijken. Gister hebben we een wilde olifant gezien en een soort krokodil. Maar vandaag is het rustig.
Vanavond op tijd naar bed, morgen op safari!

Xxx

  • 21 Maart 2014 - 23:05

    Sridanie :

    Je ligt nu nog lekker te slapen.... Tenminste als dat draaiding het doet!
    Fris op en hoop dat je enorm zult genieten op safari.... Ik kijk uit naar je verslag.
    Dikke

  • 23 Maart 2014 - 13:58

    Opa & Oma:

    Djoeni, wij lezen jouw reisverslagen met veel plezier. Als je een waardevol aanzoek krijgt, denk daar dan goed over na. Want een Nepalese schoonzoon is toch apart ! En daarbij hebben we dan ook een leuk vakantieadres !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Djoeni

Reizen die ik heb gemaakt voor school worden hier omschreven.

Actief sinds 17 Jan. 2014
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 9028

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2019 - 26 Januari 2020

Minor in Lissabon

28 Juni 2019 - 05 Juli 2019

Samos

08 Maart 2014 - 30 Maart 2014

Mijn eerste reis naar Nepal

Landen bezocht: